Zonnatura-campagne: ‘Wat is er met ons eten gebeurd?’

8 april 2013

DIEMEN - Zonnatura is de nieuwe campagne ‘Wat is er met ons eten gebeurd?’ gestart. Via tv-commercials, social media en samplingacties wil het voedingsmerk de consument prikkelen en nieuwsgierig maken naar een zo bewust en natuurlijk mogelijke voeding.

In de campagne staat de authentieke voedingsfilosofie van Zonnatura centraal: voeding zoals de natuur het bedacht heeft. "Zonnatura gelooft in de kracht van de natuur en past dit principe toe door zoveel mogelijk te werken met biologische en natuurlijke ingrediënten. Hierdoor blijven de oorspronkelijke smaak en voedingsstoffen zoveel mogelijk behouden", aldus het bedrijf.

Bewuste keuzes

Met de nieuwe campagne wil Zonnatura consumenten ondersteunen meer bewuste keuzes te maken als het om voeding gaat. Hierbij sluit Zonnatura aan bij de huidige trend naar meer puur en authentiek eten. De Zonnatura campagne bestaat uit een tv-commercial die vanaf 8 april te zien is en zal worden aangevuld met Zonnatura muesli samplingacties via social media en op verschillende treinstations.

Het huidige assortiment van Zonnatura bestaat uit muesli, sappen, thee, tussendoortjes, broodbeleg en aanvullende voeding zoals lijnzaad en haverzemelen.

Lees ook:

Zonnatura biologische thee wint Telegraaf Vrouw Award ()

Altijd op de hoogte blijven?