‘Fotografeer het ultieme kroketmoment’

15 november 2012

WIJK BIJ DUURSTEDE – Wat is het ultieme kroketmoment? Snackfabrikant Royaan vraagt consumenten om dit moment op de foto vast te leggen, tijdens de Nationale Week van de Croquet.

Royaan, producent van de Kwekkeboom en Van Dobben croquet, organiseert van 17 tot en met 25 november de eerste Nationale Week van de Croquet.

Tijdens deze week kunnen consumenten bij ruim 1000 horecagelegenheden voor 1 euro een Kwekkeboom kroket of een Van Dobben croquet kopen. Het broodje croquet kost dan 1,50 euro.

Bij een nationale feestweek horen traktaties, vindt Royaan. Daarom gaat de snackfabrikant tijdens de Week van de Croquet op zoek naar het ultieme kroketmoment.

Consumenten kunnen hun ultieme kroketmoment op de foto vastleggen en deze opsturen naar weekvandecroquet@royaan.nl of te posten op de speciale Facebookpagina.

Onder de inzendingen verloot Royaan een speciaal kroketarrangement: een uur gratis snacken voor 10 personen in een nabijgelegen horecagelegenheid.

Meer informatie over de fotowedstrijd is terug te vinden op de Facebookpagina van de Week van de Croquet. Hier staan ook alle deelnemende horecazaken.

Lees ook:

Altijd op de hoogte blijven?