DOETINCHEM - Bolletje heeft Sonja Bakker bedankt voor de reclame die de vaderlandse dieetgoeroe voor het merk maakt in haar boeken.
Het bedrijf heeft een dagbladadvertentie laten ontwikkelen waarin het op luchtig toon verwijst naar het succes van de laatste jaren.
De tekst in de advertentie luidt: 'Wie wil sonjabakkeren moet beschuiteren. Sonjabakkeren is in. Haar boeken vliegen als warme broodjes over de toonbank. En dankzij Sonja’s heerlijke dieettips zijn sonjabakkeraars massaal gaan beschuiteren en knackerbroderen. Waardoor de omzet van Bolletje lekker is gaan stijgen. Dus wij mogen niet mopperen. Daarom Sonja willen we je namens alle bakkers van Bolletje ontzettend bedanken.'
Sonja Bakker kwam onlangs nog in opspraak omdat zij in haar boeken uitsluitend A-merken vermeldt en daarbij goedkopere huismerken vermijdt.
Lees ook:
'A-merk maakt Sonja Bakker leesbaar' (21 juni 2007)
'Sonja Bakker kiest te veel voor A-merk' (21 juni 2007)