VEGHEL - Mars haalt de merknaam tijdelijk van de verpakking. Op de repen komen vanaf maandag 30 juli woorden als Smile, Enjoy, Feel Good en Happy te staan in de Mars-typografie.
Mars zegt met de actie 'positieve energie' te willen brengen. Het bedrijf wil stimuleren dat consumenten mensen in hun omgeving blij maken. 'Bijvoorbeeld door bij iemand een Good Luck reep in zijn of haar sporttas te stoppen vlak voor een belangrijke wedstrijd', aldus
brandmanager Sonja de Vries.
Vanaf eind augustus komen er reclamespots op televisie, waarin beelden worden geschetst van mensen die volgens Mars wel wat positieve energie kunnen gebruiken.
Op internet kunnen consumenten een gepersonaliseerde e-movie maken en die naar vrienden en bekenden sturen om ze op te vrolijken. De verzender maakt daarmee ook kans op prijzen.
Lees ook:
Kaak uit kom: Mars aangeklaagd (28 juni 2007)
'Sfeer bij Mars lijdt onder prestatiedruk'(20 juni 2007)
Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:
Alle berichten over Mars