WIJK BIJ DUURSTEDE - Merel van der Engel is aangesteld als de 'Crème de la Crème Ambassadeur' van Kwekkeboom. Daarmee heeft het premium snackmerk de ultieme croquettenpromotor gevonden.
Van der Engel (29) uit Amsterdam is in haar functie het komende half jaar verantwoordelijk voor de promotie van de Kwekkeboom-snacks in de horeca, de cafetaria en Nederlandse supermarkten.
De snackproducent was in juli met een wervingscampagne gestart, compleet met vacature in het Financieele Dagblad en bijbehorende wervingsvideo.
Neus voor smaak
Gezocht werd naar ‘topmensen met een neus voor smaak en kwaliteit, die de filosofie achter het merk naar het bredere publiek willen overbrengen’, zo stond in de functieomschrijving.
Ondanks de ‘pittige eisen’ kon de vacature binnen 2 weken worden ingevuld. Uit meer dan 200 sollicitaties koos de snackproducent Van der Engel.
Croquet-pak
Haar ‘bovengemiddeld pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden’ beslaat, behalve een handgemaakt croquet-pak, een originele Kwekkeboom Oldtimer en een royale frituurpan. Daarnaast kan zij onbeperkt genieten van het volledige Kwekkeboom-assortiment.
“Ik kijk met veel plezier uit naar deze nieuwe uitdaging”, reageerde Van der Engel. “Niet in de laatste plaats omdat ik dan eindelijk in maatpak naar mijn werk kan gaan.”
Lees ook:
- Van Dobben bitterballen in Gouden Koets (24 april 2013)
- Royaan zet in op premium (19 november 2011)
- ‘Fotografeer het ultieme kroketmoment’ (15 november 2011)