We zien dat de inzet en het gebruik van technologie het succes van de industrie bepalen. We denken dat techniek altijd beter kan en grenzen verlegd kunnen worden. Samenwerking en wisselwerking tussen mensen en technologie verlegt grenzen. Mensen ontwerpen, ontwikkelen en realiseren middelen waarmee resultaten veranderen. Wij geloven dat industriële organisaties daarom vrij horen te zijn van vragen op het gebied van capaciteit en expertise.
We helpen industriële organisaties beter te presteren door expertise en innovatie te combineren met capaciteit en flexibiliteit.
De waarden van VIRO drukken uit waarvoor we staan. Ze zijn ook het kompas waarop we onze organisatie en onze activiteiten sturen.
Integer. Klanten en partners kunnen ons vertrouwen. We zijn eerlijk, duidelijk, en komen onze afspraken na.
Menswaardig. Techniek en technologie staan in dienst van de mens. En niet andersom.
Creërend. We onderzoeken hoe het nóg beter kan. Prikkelen de creativiteit, verkennen grenzen.
Sprankelend. We hebben plezier in ons werk en in onze samenwerking. Dat motiveert en inspireert.
Stijlvol. We sluiten aan bij de stijl en beleving van de klant. Met oog voor vorm, inhoud en detail.
We helpen industriële organisaties om efficiënt en daadkrachtig te opereren. Hiervoor combineren we onze expertise met flexibele capaciteit. We stellen teams samen waarvan de expertise, drive en persoonlijkheden passen bij de klant en het project. Onze specialisten zijn de klant van dienst op projectbasis of in detachering: wat de organisatie van de klant op dat moment het beste aanvult.
We ontwikkelen de top-professionals van de toekomst door kennis- en loopbaanontwikkeling aan te moedigen en te faciliteren. Onze medewerkers werken mee aan uitdagende projecten en volgen een persoonlijk ontwikkelplan. Zij krijgen seniore feedback op hun technologische prestaties.
We bieden onze klanten integrale projectoplossingen. Doordat we meerdere opties en/of ook modulaire varianten aanbieden, kan de klant altijd de oplossing kiezen die het beste aansluit bij zijn overwegingen.
We zijn een technologisch kenniscentrum voor onze klanten. We delen onze technologische expertise en onze kennis van projectmanagement met onze klanten. Bij de commissioning van nieuwe machines en systemen trainen we medewerkers van de klant. We organiseren kennissessies en we delen trend reports.
De kwaliteit van onze werkprocessen heeft onze constante aandacht. ISO 9001 vormt de basis van onze (project)organisatie. Daarnaast hanteren we onze eigen Quality Assurance (QA) programma’s. Desgewenst werken we volgens de kwaliteitssystemen van onze klanten.
Op het gebied van datasecurity werken we volgens de ISO 27001. Om te waarborgen dat we de meest recente normen voor veiligheid en gezondheid hanteren passen we de ISO 45001 toe. Dat we goed omgaan met onze collega's spreekt uit het betrouwbaarheidskenmerk NEN-4400-1.