AMSTERDAM - Alpro Mild & Creamy heeft de Gouden Wheel of Retail gewonnen als beste productintroductie van 2012. Dat meldt Distrifood.
“Het product houdt de belofte in zich van een nieuw segment binnen zuivel”, aldus het juryrapport.
De jury reikte dit jaar in Amsterdam in 19 productgroepen (food en non-food) Wheels uit. Distrifood noemt dit voor een crisisjaar als 2012 geen slechte oogst.
De foodwinnaars van de verschillende Wheels:
Alpro Mild & Creamy
Gouden Wheel, Meest Marge-toevoegend, winnaar categorie Zuivel/Zuiveldranken
Milka LU
Meest Innovatief, winnaar categorie Zoetwaren & Snacks Chocolade
Heks'nkaas
Consumentenprijs, winnaar categorie Kaas
Aviko Ras
Meest Markt-verruimend, winnaar categorie Diepvriesmaaltijden
Napoleon Energy
Winnaar categorie Zoetwaren & Snacks Suikerwerk
Bolletje Oerknäck
Winnaar categorie Ontbijtproducten
Bavaria Gold 0.0
Winnaar categorie Alcoholhoudende Dranken
Dr. Oetker Wolken Cake
Winnaar categorie Bakproducten
Croky Frit'Special
Winnaar categorie Zoetwaren & Snacks Droge Snacks
Rolo Tablet
Winnaar categorie Zoetwaren & Snacks Chocolade
Pickwick Herbal Goodness
Winnaar categorie Warme Dranken
Appelsientje Sprankelfruit
Winnaar categorie Frisse Dranken
Hertog Potje Genieten
Winnaar categorie Diepvriesijs
Becel Gold
Winnaar categorie Geelvetten & Oliën
Peijnenburg Overheerlijk
Winnaar categorie Koek
Lees ook: