Chocomel is óók zomerdrankje

4 juli 2016

Chocomel lanceert deze zomer de campagne ‘Daar had je zin in’. Dit om jongvolwassenen op festivals te laten zien dat Chocomel óók een verfrissend zomerdrankje is. Dit gebeurt met een afterparty op het water onder de noemer Chocomel After Cruise, en een instagram-actie.

Festivalgangers van onder meer Amsterdam Open Air, Edelwise Festival en Solar Weekend Festival worden verrast op deze afterparty.

Spontane verrassing

De campagne richt zich daarmee op de spontane verrassing. Je weet niet dat je er zin in hebt totdat je ermee wordt geconfronteerd. En in dit geval: als het voorbij komt.

De After Cruise vaart ook de hele zomer in het weekend door Amsterdam en Rotterdam, waarbij verschillende meewerkende terrassen dienen als opstappunt om mee te varen

De afterparty op het water is 24/7 live te volgen via Chocomelaftercruise.nl, zodat iedereen spontaan op kan stappen.

Selfie op instagram

Ook kunnen consumenten bij aankoop van een Chocomel op het terras tickets voor het Solar Weekend Festival winnen, inclusief eigen afterparty op de Cruise.

Ze kunnen dan een selfie met Chocomel plaatsen op instagram met #daarhadjezinin en vervolgens een vriend taggen waarmee ze naar het festival willen. Meer info

Bekijk de video van de campagne

Lees ook:

Altijd op de hoogte blijven?