Kinder gaat gezichten van kinderen op de verpakking van de chocolade plaatsen. Ouders kunnen foto's van hun lachende kind uploaden. Een selectie wordt afgebeeld op een limited edition Kinder Chocolade.
In bijna 50 jaar tijd is de foto van het glimlachende jongetje slechts twee keer veranderd. Door de tijdelijke actie komt daar verandering in. Kinderen tussen drie en acht jaar kunnen binnenkort mogelijk hun eigen portret aantreffen op de verpakkingen.
De foto's kunnen tot en met 16 augustus worden ge-upload op www.kinder.nl. Daarbij dient een deelnemerscode te worden ingevuld, die aan de binnenkant van de Kinder Chocolade-verpakking te vinden is.
Wekelijks worden er twee winnaars gekozen op basis van de hoeveelheid stemmen die de deelnemers zelf hebben verzameld. Alle 30 wekelijkse winnaars nemen het in de finale tegen elkaar op. Twee van hen worden door een professionele jury tot winnaar gekozen. Hun portretten zijn vanaf januari 2016 te zien op de verpakking. Daarnaast winnen zij een weekendje weg voor het hele gezin in een Center Parcs naar keuze.
Nutella
Eerder was Ferrero, het moederbedrijf van Kinder Chocolade, al succesvol met een gepersonaliseerde verpakking van Nutella. Consumenten konden toen een pot bestellen met daarop hun eigen naam in Nutella-lettertype.
Lees ook:
- Babynaam op pakje muisjes (18 december 2013)
- Je eigen naam op Nutella-pot (23 oktober 2013)
- Je eigen Sourcy ontwerpen (24 april 2008)
- Je eigen tekst op M&M’s (15 april 2008)