Jumbo Supermarkten moedigt leveranciers aan om nieuwe en innovatieve producten te ontwikkelen voor het Jumbo huismerk.
De producten dienen van toegevoegde waarde te zijn voor de consumenten. Thema van het 'Jumbo Huismerk Lab' is gezonder eten en leven. "Belangrijk is dat de inzendingen op een makkelijke manier bijdragen aan een gezonder eetpatroon. Ook de verpakking of presentatie is van belang. De winnende producten liggen straks in al onze winkels”, aldus Colette Cloosterman-van Eerd, formule- en innovatiedirecteur van Jumbo Supermarkten.
Leveranciers kunnen zich tot en met vrijdag 27 februari aanmelden. De top-50 wordt op vrijdag 13 maart bekendgemaakt. Na de tweede selectieronde mogen de beste 15 inzendingen op vrijdag 29 mei hun innovatieve product presenteren aan de directie van Jumbo.
De directie bepaalt wie de overall winnaar wordt en welke vijf producten straks in de schappen komen te liggen. Het is de tweede keer dat het Jumbo Huismerk Lab wordt gehouden.
Lees ook:
AH organiseert pitch voor nieuwe leveranciers (27 november 2014)